Acte de Graduació Promoció 2014-2015

Quan?

29/01/2016 de 19:00 a 21:00 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

Auditori Eduard Toldrà - Vilanova i la Geltrú

Nom de contacte

Director EPSEVG

Assistents

Estudiants Graduats, Autoritats, Personal PDI/PAS EPSEVG

Afegiu l'esdeveniment al calendari

iCal

L’EPSEVG, un curs més, vol celebrar amb tota la Comunitat Universitària el seu Acte de Graduació. Aquest cop serà especial per a vosaltres, ja que en sou els protagonistes, tots i totes els que us heu graduat el curs 14/15.

L’Acte de Graduació, que serà el divendres, 29 de gener de 2016, a les 19.00h. a l’Auditori Eduard Toldrà de Vilanova i la Geltrú i estarà presidit per les màximes autoritats de la UPC, de l’EPSEVG, de la Ciutat i del món empresarial, els nostres graduats i graduades rebreu un diploma que commemora l’acabament del vostres estudis de grau o màster; una de les fites importants que heu aconseguit durant la vostra vida. I això, ha estat possible gràcies al vostre gran esforç i al treball en equip de tots el membres de la Universitat.

Ara començareu un nou camí, uns seguireu estudiant i d’altres començareu la vostra carrera professional. Però tant per uns com pels altres l’EPSEVG sempre romandrà al vostre costat. Gràcies a vosaltres hem engrandit la nostra comunitat de graduats i graduades i ja podeu entrar a formar part de la gran família d’UPC Alumni .

En aquesta celebració, que us aplega a graduats i graduades, amics, familiars i membres de la nostra Comunitat Universitària, l’EPSEVG us vol donar les seves més sinceres felicitacions.

Esteu tots convidats, us hi esperem!!!