D Pla d'Orientació Laboral

Recull de les diferents compètències professionals associads a cadascuna de les titulacions.

Al maig de 2014 es va realitzar una sessió per a estudiants que estaven realitzant el treball fi de grau (TFG) anomenada “I ara què?” en la que el personal de la Biblioteca EPSEVG va donar pautes per a la redacció del TFG i UPC Alumni va presentar tècniques per a la recerca de la primera feina. Aquesta acció també es durà a terme en els següents cursos acadèmics. S’ha posat en marxa a novembre de 2014, la xerrada d’orientació: “10 tips per tenir èxit en la recerca de feina”, sessió en grup organitzada amb la col•laboració d’Àngels Serrat (UPC Alumni). Àngels Serrat també és PDI associada al Centre (Dept. Organització d’Empreses), de manera que la vinculació amb l’orientació professional i incorporació al mercat laboral dels estudiants del Centre es estreta i efectiva.